Tuesday, March 8, 2011

kembali !

amaran:hye korangggggg!!!aku dah xleh nak pkir ape lagi amaran yang patut aku buatt!!almaklumlahh lama meninggalkan dunia blog niee!!wahhhhh ayat akuuuuu mcm mintak penampar blogger2 yang hot!hahaha


sory ye kawan2 sbb lama x update!aku bukan ape tapi penyakit aku yang lama tuu datang lahhhh!!iaitu penyakit malassssss!!cara aku ckp mcm lahh ramai sgt yang tggu new entry aku kannn??setakat blog merapu nak melelepaskan tension boleh lahhh!kau jangan lepas mnde lain sudahhh!kang aku lepas makian berbunga aku plak!ehh??garang tbe2..hahaha



actually this week gila2 teruk utk akuu!bukan teruk kne dera ke ape tapi letih okayy!mcm2 jadii...best ade,bengang ade benci xnakkk lahhhh!!kang gado plakkk!kannn??i kan dah baikkkkkkk!!!ok sila muntah!hahahha



aku xtahu nak cite apeeeee!!!tolonglahhhhh!!cite banyak tapi bile dh banyak sgt x tahu nak selitkan kat mneee!!nak selitkan kat celah hdung bolehhh??hahahhaha..bengong!



okay sampai sni je aku update ehhh!aku malas nak btauuuu and type!!entah kenapa!hhahaha



ps:matleh,sudah2 lahh bangun lambat tuuu!benciiii!hahahhha

No comments:

Post a Comment