Friday, February 25, 2011

omjayy!

amaran:sape2 yang mcm pkiran bercelaru xyah bace lahh!sbb otak aku pon tgh brcelaru nie,nt kau pening kepala plak bace!baik kau duk diam2 layan newspaper je eh?hahaha



first aku nak ckp aku xtahu nak ckp ape!paham tak ape aku ckp nie??aku pon xpaham!hahaha..ok aku mabuk!ni bkan mabuk nie penangan jeles!wahh pandai aku gne ayat penangan!maju2..bangga!!wink2..haha



kenapa ekk aku malas nak update??cbe bg alasan yang munasabah skit!aku smakin lama x skola makin otak x berfgsi dgn jayanya!kalau tak,nak alasan mntak lahh ngn aku!alasan yang spontan lagi bernas!amacam terror x otak aku??!terror kann??hehe..tapi kenapa addmath xpenah dpat A+??hahaha



ni aku update pon sbb bosann!kalau x bosan harammm!hhaha..xde topic mehh!kalau aku kua banyak la cite aku...almaklumlah skrg aku kan anak mithali!mithali lahh sangatttt!!!saya berazam nak mnjd anak mithali!ehh??korg jangan gelak ehh!aku tampar sorg2 gugur misai!hahaha



lastly,aku nak wat pengakuan niee!aku jeles okayy!jeles ape fara wehh!!jeles sbb madhi ade kat kg halaman wannabe aku!ehh??haha..aku kan x boleh!!jeles x bertempat!madhi ohh madhi balik lahh!!dah2 la duk sane..mu tahu dop aku terseksa!!zahir dan batin!!nak mntak maaf thun dpan!tu pon klu aku nak maaf lah!kejam!hahaha




kesimpulannya,nt aku ade cite aku akan slalu update k??bkan aku xnak update kwn2,tapi entah lahh!wahh bdget beribu ni tggu aku pye hot story!xpe2,usaha tangga kejayaan!eh ape aku merapu nie?hahha



ps:matleh yayang jangan tergoda ngan madhi eh!dye kan nak goda PA you tuu!hahahha

No comments:

Post a Comment