Friday, September 16, 2011

baby eli :)

amaran;otak aku beku,ayat aku kaku,maaf kalau ayat aku mcm gampangg skit.almaklumlahh lama x berupdate x memerah otak kan?so jangan salahkan akuuu! :)


selepas beberapa bulan aku stay as a student kat negeri milik hang tuah nie,baru la aku ade kegagahan nak melawat A FAMOSA nie.first time okay.nak jalan jauhhhhh,kononn jogging!tapi kalau dh nama FARRASUHANNIS SULAIMAN  nak jogging,ermm kim salam je lahhh.trade mill kat umah tu pon x lama boleh jd jeruk,sahkan gatal2 kaki nak jogging memang x memasal kann?hahaha


motif aku ikut budak2 ni sbnrnya nak tengok gajah jee actually!ye lah kan sape tak sexcited  excited bile smeorg duk kecoh2 psl gajah aka baby eli nie.aku pon ape lagi,mne boleh org lain dh tengok,aku x tengok lahhh!kejakunan okay!



lps sejam mcm tu la kann aku duk kat area gajah lalu tuu,baru lah kua gajah nyaaa!first impression aku ble tengok gajah tu teka lahh!teka lahh!teka lahh!ohhhh jerit tak ingat dunia okayy!gajahhh!gajahh!gajahhh!ketakutan,kejakunan kesemuanya terserlahh!hahaha.kwn2 aku yang x takut pon blh jd ke takut,ye laa kann?dr jauhhh nampak dia kecik,bile dkat,kita plak rase kita kecikkk!gilaa bapakk besarrrr!gilaaa bapakkk burukkkk!!omjayy!takut mak nokkkk!mak takut mak mimpi ngeri jeee!


ps;matlehhh sayangg!i rndu u.hehe.

ehh nanti aku edit balik,letak pic semua.sbb aku malas nak upload msuk ini blog maa!hahaha

No comments:

Post a Comment