Wednesday, November 23, 2011

kawan adalah segalanya

amaran;dikala aku mengarot dalam blog nie,hati aku sedang x tenang.aku merindukan seseorang yang bernama kawan baik.yes serious kawan baik.kawan yang ade di kala aku suke aku duke.sememangnya sangatlah susah mencari sahabat spt ni.satu dalam sjuta mungkin.


setelah lama aku biarkan blog nie kosong,bukan aku sengaja,tapi entah hati aku x kuat nak merapu lagi.aku xde idea.dlu idea aku melimpah ruah ibarat air dalam tempayan yang ditadah selepas hujan.hihi.memang la aku ade kawan baik kat sini tapi memang xsama dengan kawan yang kita dah biasa bersama.mungkin aku perlukan masa untuk menjadikan mereka yang terbaik seperti kawan2 aku yang aku yakin kawan terbaik.



firstly,aku nak cakap satu jee.aku rindu kawan2 aku which is sorfina,madi,uzey and fahmi.serious!sikit pon aku x tpu koranggg.fara nak sangat korang ade ngan fara setiap masa.tapi fara sedar fara bukan anak raja nak aturkan semua nie.eh anak raja pon xde kuasa mcm tu k!kan amim kann?hihi.


wahai masa cepatkan lah berlalu.aku perlukan masa untuk bersama ngan dorg.aku nak have fun balik mcm dlu.aritu time cuti amim banyak xde.maklumlah dia U lain.orang dah abs cti dia baru terhegeh2 nak cti.haish2.marah2 nie.


   semek 2 orang nie la permata hati aku.hihi
 satu2 nya abang yang aku ade di dalam dunia nie,walaupon bukan kandung.hi uzey!

semek2 gedik seme ade dalam nie.kami 1 malaysia ok!hihi
 fahmi si bf pinjaman.suka tau pinjam dia nie.ke gane mee???hahaha

aku xtau kenapa madi mst ade 2 kali dalam post nie.sebenarnya penat aku mencari gambar mee sorang tapi x jupe,seme aku cilok amim pye fb.maaf ye putri.hihi,so jangan nak perasan sangat k.hahaha


ps;aku akan cuba lupakan mr matleh.bukan ape,aku sedar angan2 aku terlalu tinggi setinggi langit.tanpa kelebihan diri yang ade xmungkin aku akan miliki dia.sob2.

No comments:

Post a Comment