Saturday, November 26, 2011

marah

amaran;aku tengah marahhhh


aku xtau kenapa ngan aku sejak kebelakangan nie.kejap2 aku nak marah,kejap2 aku nak ngamuk.even mnde kecik pon aku rse nak marah.nak kata PMS,tak.nak kata aku jenis emo tak,nak kata aku memang suke maki mmg ye.tp aku rse makin kurang plak maki aku lepas suka marah2 org nie.hihi.


kadang2 aku rase tak adil jugak untuk org yang aku lepaskan kemarahan tu.tapi aku xtau.mmg aku suke marah.dlu betul la aku ngaku aku jenis hot tempered tapi aku rasa makin lama makin kurang.tp sejak2 nie datang balik dah tempered aku.kenapa lahh!


memang seme orang kata marah xbagus.berkedut klit muka la ape la.aku cuba control.kadang2 jadi kadang2 makin teruk.ayoyo.aku serabut ngan dri aku sndr.aku xtau kenapa aku jadi mcm nie balik.aku bukan ape aku cume kesian kan mangsa2 aku je,sbb aku tau aku kalau x bape nak ade mood,mulut aku mcm cilakakkk!aku tau.and sory kalau terkeluar ayat2 yang x patut dikeluarkan.


dah2.tutup topic marah!aku rase aku kene g hosp gila la.nak kene ambik pil tenangkan fikiran.mungkin tu jlan terbaik tapi aku tak gila lagi.eh??aku dah pening.k bye chaw

No comments:

Post a Comment