Friday, February 4, 2011

curang!

amaran:ni post xde kaitan lgsg ngn tajuk atas!aku sje je nak buat gempak!tapi gempak ke?boleh laa dek non!mak malas dh niee..nyah tbe2!hahhaha



semakin hari,mood aku semakin malas nk update blog!eh?mcm hypothesis plak aku rase!hahaha..rndu skolaa!maksud aku rndu kawan2!tu je..cgu2 sila jangan kesokkan hati anda!hahaha...aku xtahu la ape mslh aku sbnrnya!adakah kerana semakin hari mood kebolokkan dan kegedikan semakin berkurang maka secara auto nye aku jd kesuntukan idea!ni dh cm inference!hahaha..



aku dh kebas bontot nie terperap kat umah!aku dh rase mcm jeruk mangga yang diperap 44 malam!nsb baek la arini aku boleh kuar jugak!takat mesramall je laa..xpe la mane2 pon sme je..aku kan xblh x berjalan lama!penyakit!org kuat jalan mmg gni perangai!cantik kan?sape nak buat menantu?meh2,,twran masih dibuka tapi,,, untuk matleh jee..bdget hot nie...aku kan gedik..hahhaa



perut aku ni dh lama makin kembung!nak makan je rse..adakah ini normal?hmm..confirm2 la takk kann!ehh?korang jangan pkir pelik ehh!aku xngandung lagi..sblm kau merapu,baek aku btau awl2..kang esk muka aku terpampang kat dada2 akhbar!wahh dada2 je aku nak!kaki aku xnak!kaki boleh penyepak aku lahh!kan?



bile la aku nak slim melim mcm jessica alba nie?aku mmg over!nak compare kan dri sndri ngn hot top model!mcm la badan aku superb muperb mcm model!xpe la..utk perangsang semangat!eh?pandai plak aku gne bahasa bm ngan betul!bangga2!aku makin maju..bkn ape aku nie jenis ckp berterabur,,bak kata adik aku laju mulut dr otak!org laen xdee..aku je ade..so sape2 yang kwn ngan aku sila bangga!nk autograph?okay2,nt i bagi!aku berangan kejap lah!xkan xboleh!hahaha



aku dah xsabar nak drive scr pro nie..bkan ape aku stress tgk kwn2 aku ade lesen!aku ni jenis penjelesan tahap ape,,tapi bab2 yang xpatut jee..klu bab yang patut like edu aku mcm okay jee..pyelah xde wawasan hdp!oppss sory ye tuan2 dan puan2,bkan xde wawasan hdp tapi hdp mst la atas kemampuan dri sndri!ade ke org nak hdp atas otak org laen?xde derr,,jangan harap!klu la org tu nak tumpang kat otak aku yang cerdik ni jgn harap laa..aku makin hentok2 otak aku!bia kau pon bergegar sme..eh?boleh terima ke peribahasa aku yang mcm sampah tuu..boleh2..ingat yee sbg dorongan semangat aku!hahaha..



dah2 la aku merapu kan?nt makin la org benci ngn blog aku yang x seberapa rupa niee..almaklumlah x g plastic surgery lagi..nt dh buat mmg superb ahh!Perasan je lahh kjap!hahaha



ps;i bosan matleh, sdp2 je enjoy menjoy!i lempang kang!wahh!makin lama aku makin garang nie..hahaha

No comments:

Post a Comment