Saturday, February 12, 2011

dating!

amaran:sape2 yang terasa dye menyampah ngn tajuk aku sila berambus!okay bahasa aku sedikit kasar!haaha



aktiviti harian aku bermula seperti biasa semenjak kehadiran gf aku nieee!suke2(mood gedik)..mst korang tahu kan sape gf terhebat aku nie!!dye lahh amim ataupon nama lembutnya sorfina!kiteorg g date kat pizza harini!heheh..makan macam piranha!bgs tak??bagus2..hahaha..nak makan nye dorg je order mcm 4 org!bukan ape kiteorg mmg suka kayakan kdai makan and miskinkan dri sndri!tu penyakit ke tabiat ahh??ke tebiat?ehh ape beza tebiat and tabiat??eje je ke??or aku yang x paham base!?dah2..hahaha



kiteorg order regular size je k??ade laa 6 slice!skit kan??menu nye adalah ini..sila terliur ye kawan2 terutama madhi,sbb dye sombong xnak ikut kteorg!



ni nama dye chicken supreme!sedap wohh!cme kiteorg buang hijau2 je aka sayur!kami anti sayur!hahaha



dan tak lupe jugak dessert!dessert ni wajib ade time aku g pizza!!aku suke gilee dessert nie..yang manis2 utk mgalakkan penggemokan badan mmg aku suke...eh?hahaha..inilahh dessert nyee...



ni lahhh chocolate volcano!aku suke gilaaaaa!!best woohhhh!!!chocolate penuh!aku kan hantu choc!



dan menu2 lain korg paham2 sndri lahh kan??spt dlm menu ahh kan like pepsi,soup,bread!tu je kteorg order!sikit kan??actually sblah kteorg ade mat salleh 3 org!mat salleh ye bkan matleh!hahaha..dorg makan banyak gilaaa!!2 big size!aku mcm kau makan ke kau melantak?!hahaha..





lps makan sme2 tu..tu pon makan kejap relax kjap..sambung makan balik!letih nyahh nak abiskan!dah la aku amim and her bf je..bf dye makan skit!somboonnngggg!!!!hahhaha...siap2 makan g laa cp atau nama saintifik nye centre point!jarang okay nak g sni sbb kteorg takut actually!hahahha..g sne pon semata2 nak beli shawl!lembut hati abah aku anak dye pakai tdg!haha..amim pon sammeeee...dye otw jugakk!xpe mim,slow2..mcm fara dulu!hehhe



slps 20 mnit duk dlm kedai kteorg pon beli lahhh!!!dengan jayanya jangan lupee!!tibe2 nampak duit melayang ke langit masuk ke dlm tempat key in duit kedai tuuu!hahaha..ok aku redha!xpe esk mntak duit lagii..heheh..kiteorg beli 2!satu amim satu aku!aku pye siap inner,,klu xde inner aku nak pakai mcm mne kan??nak kebas tdg saji mak aku ke??memang xlahh!*versi lj*..hehehe



tapi kan dah namanya aku berjalan,mne boleh skjap!xpuas!teman plak si amim nie g beli kain utk wedding sape ntah!jupe la kainnya!sekejap nak,skjap xnak!saboo je lahh!nasib baik aku nie same jenis je ngn dye,so no hal lahh!!lps puas perhati and mencari di kedai2 lain,amim pon beli lahhh!!happy kott dapat balik ngn plstc bag sorg satu!bese kua bwak balik perut yang kenyang jee..hahaha..amim siap psan lps nie xnak dah g cp!duit banyak terbang ke langit ke 7!eh?haahaha



kesimpulannya,aku balik dgn purse kosong!ade lah rm 10!tu si semek amim ajak g haipeng lagi!boleh pokai akuu klu nafsu aku mcm nie..hahhaha



ps:matleh,i kecewa ngn u!u xyah tahu!xpe i redha..ummm

No comments:

Post a Comment