Sunday, February 6, 2011

pakar motivasi

amaran:di sini saya ingin menegaskan bahawa saya menjadi pakar motivasi x berbayar pd malam nie..siap rela hati lagi okay!ini bukan mengungkit tapi nak cite je k?kau pkir laen aku sekeh pale mu kang!hahaha..sape2 yang kenal aku dalam keadaan aku menggila mst korang dh gelak terguling2 smpai masuk bilik kuar masuk plak bilik air kan?sabar ye kawan2,,arini aku nak syes!sila tgk muka syes aku niee..tgk lahh!ehh??xde laa..sory mory2!(ni ke syes kau wahai fara?)hahaha



malam nie,scr tbe2 dua makhluk dtg mengadu nasib!sian2..wehh mcm la aku ni penilik nasib kan?tapi dorg bukan nak tlik lahh!just nak share prob jee..btw,muka aku nie blh percaya ke?aku rase seme org ingt aku nie jenis main2 tapiiiii klu sape2 ade mslh blh share!tapi klu aku kate pedas ke ape,harap maaf!klu kau xnak maaf pon xpe la..sbb aku pye perangai mmg gni!so hapee aku peduliii!!aku keras hati!aku ngaku!sila buat point ye wahai kawan2 pengakuan berbunga aku nie!bukan senang!



serentak plak tu dorg datang mengadu nasib!ololo!siannyee..xpee..meh sni professor fara ajar ehh!saya ni suke menasihatkan org tapi dri sndri xreti2 nak sedar dri!ape ke pesen(wahh pesen dh leni)..keterengganuan dah terbukti!xpe2 lagi 5 tahun!ehh?aku melalut kjap!okay2,back to the case ye anak2 pelajar sekalian!


kes yang pertama:seorg kawan telah ditipu hidup2,,xde la hidup mane tapi nyawa2 ikan oleh kwn2 terbaek nya!!bdak malang ni bkan main lahh takut si kawan nye nampak dye ngn aku pagi td mase keorg g breakfast!tpi sedar2 kawan terbaek dye tuu dah ke mane dh pergi and tanpa sepatah cakap!aku bukan nak salahkan kwn terbaek dye tu tapi sila la pkir derr..kawan hang ade perasaan jgak!dye dah lah jenis slow!oppss,,bkan slow tapi berhati lmbut seperti marshmallow!klu nak di compare kan dgn aku mmg kau dah makan free ah!makan makian aku yang berbunga harum mekar mewangi!klu ye pon cik kawan yang terbaek btau lahh sepatah kat mangsa niee..ni klu la x jupe ngn salah sorg mak kepada kawan terbaek ni smpai beranak 11 pon mangsa xtahu!punyelahh malang nasib mangsa!prof bersimpati wahai mangsa!sabar2!



meh sni aku bagi pendapat aku bagi kes yang pertama yee kawan2..oppss!sory anak2 murid sekalian!prof nak bg ceramah dah nie..sila pasang telinga!bukan pasang headphone!aku hentok kepala kau kang!garang wehh prof niee..almaklumlah prof tgh mood swing!mcm nie laahh senang,klau lahh korg xnak ajak pon at least btau!aku percya mangsa bukan la nak ikut sangat ponn..klu kene kat tempat kau la kan,ape kau rase??rse mcm nak maki je kan?mcm tu la mangsa rase..rse seperti dibuang!!habis smadu sepah dibuang!eh kene ke peribahasa sampah prof nie??kene2..klu x ,mcm mne la prof boleh jd prof kan?bangga!hahaha



kes kedua:prof menjadi DOCTOR LOVE okayy!ade la sorg mangsa nie mengadu kate pakwe dye gantung x bertali!maksud dye xtahu status..antara couple ngan x!nak kate coup prof tgk mcm tak,nak kate x coup pon prof xleh nak cakap!si mangsa nie sayang sgt2 kat mamat niee..mangsa pon salah jgak pada mule2 nye,,sbb dye terlalu mengongkong si pakwe nie..bukan ape dye takut pakwe dye pasang spare tyre!sbb dye dah trauma and fobia!dye dah kene tipu ngn pakwe niee..so dye pkir dgn mengambil langkah2 mengongkong dpat la mengurangkan kegatalan si pakwe!tapi si pakwe ni xske!then lps si pakwe nie btau seme tu,si mangsa telah sedar akan kekhilafan dri dan dye pon dah try berubah!tapi selepas incident itu,so pakwe tidak memberikan ape2 feedback malah terus lost contact!dye berasa mcm err!!nak aku maki ke?xyah!




pendapat prof senang jee...ape pasal kau x beli tali spare?kau gantung je sndri!ehh??melalut ke merapu nie?okay2,aku meraban!hahah..back to the case pls!cinta memang memeningkan!actually xde la pening mane tapi ramai couple ske memeningkan dri sndri!setahu prof laa,,laki ni sgt la benci dan xske lagi menyampah apabila dikongkong!klu aku pon aku benci!percaya je laahh!xboleh!tapi anak2 pelajar sekalian,ini bukan salah mangsa 100% jgak!sbb si pakwe jgak pernah berlaku curang!so klu la aku jd makwe pon aku akan marah!tapi aku xkan kongkong!aku siap galakkan lagi!kau nak gatal sgt kan,gatal dpan aku trus!sng aku tgk!tu kalau aku lahh!mslh kedua ialah si pakwe tdak memberi sepatah kata putus or sambung!si pakwe sepatutnya btau la kan sepatah!senang skit nak declare mcm mne..si mangsa dah la syg habis2 san!okay!meh sni sila dengar leklok pelajar2 sekalian,kite boleh nak syg tapi berpada2!klu telebih pada kene bodoh plak kan?ade ke org ske kene bodoh?adee..mangsa cinta yee!ingat tuu!nt assignment sila tulis ayat tu utk markah bonus!ahaahahaha




conclusion nye di sini,aku xtahu la aku nie muke pakar motivasi ke tak!sbb ade je nak mngadu nasib!aku okay jee..aku jenis open!kau nak ckp hal ape,boleh jeee..jangan lebih2 ahh!ringan2 aku dgr lagi..klu dh berat2 aku tampar kau biar xde gigi trus!klu boleh ngn gusi2 pon aku nak biar tercabut!paham?hahah



ps:matleh,cinta sangat sukar!hapee kaitan ngn i nie yayang?confuse!terlebih paham mslh org smpai mslh sndri pon pening!ahahah

No comments:

Post a Comment