Monday, February 21, 2011

xde hati!

amaran:aku malas2 dah nak marah2,so baik aku gedik2 kan dri!ape??nak muntah??boleh2..apee??nak baldi plak??xpe2..aku sponsor!ehh lemak kauuu!hahahha



eh..actually aku xtahu nak post pasal ape niee..tapi disebabkan nak sejukkan hati yang hangat membara ibarat api yang panas utk goreng ayam ayamas aku redahkan jee..ehh panjang plak huraian aku!xpe maafkan mak ehh!ehh nyah plok!!adoii!hahhahha...



korang yang comel sekali,aku 2 kali lahh kan sbb aku cute!and aku gebuu!hahha..xnak gne ayat gemok tuu!sayangg!!gemok2 pon sedap peluk!ehh??terlebih plakk!gedik terlebih!oppss maafkan saya!please don't hate me cause i'm beautiful!kaitannn??xdoppp kaitan ponnn!!hahahaha




ouhh lupe nak cite semalam kan aku dh stat nak keje!!selain dari keje driver x bertauliah yang berlesen F ,aku juga menjadi pembantu peribadi mak akuu!!ye aku yang type ape2 yang panjang2 tuu!aku xtahu ape nama bende alah yang aku type!anak mithali aku nie!!blh sgt lahh nak buat menantu!mane mak matleh nieee??penat dahh aku menongok dpan pintu mnggu korang niee!!eeee.,,,,gedik okay fara!okay saya sedo!hahaha




eh ade lagi cite ehh!!post kali ni dh mcm rojakkk!!sekali aku cmpur!hahaha..senang kann??pendek je huraian nanti!ehh?ni panjang jgak!ok2,lupekann!hahahha..semalam kann tgh2 aku mnunggu adik aku tbe2 aku rase mcm RINDU je kat someone..hehehe...actually bkan tbe2 tapi all the time!tapi nt nmpak gelojoh plak!hahaha..aku pon dgn selamba badak dan radaknya g text adik ipa aku!!text adik okay!bkan text abang!hahaa..aku tak mampu lagi ok!!malu mak nyahh!!ade kang next time aku jupe dye pakai topeng ultraman adik aku!hahahaha..last2,arini aku lepaskan rndu!dye on9!hehe..on9 je kot!hahaha..xpe aku suke!!and chat xde lahh lama sgt sbb dye kan suke teh suam!so nak g mnum teh suam mestilah di kedai!bkan di rumah!ape ke penyakit tuu??xpe i redha yayang  matleh!hahaa,,




haaa lupe jgak nak btau,dlm lupa btau jugak niee!hahaha..ngarot nye akuu niee!!meroyan kee??takk!ni mabuk jee..hahaha..aku g tggal spec aku kat umah amim!!spec rabun aku k?haaa..teka aku nak nampak mcm mne??aku pakai lens je kat umah!pedih dh mata aku nieee!!nak buang kang ade aku teraba terabur barang!hahaha..dalam2 pakai lens ni ,nsb baik aku xlggar bangla naik basikal td!!kau ingt basikal kau n kau kebal ke wahai banglaaaa??nsb baik la co pilot aku sedo!kalau tak kau akan debabboooommmmm!!!masuk paya dpan umah akuu!!dh laa bwk basikal slow mcm siput sedut blh plak kau gayut!kalau aku langgar mcm mne ehh rpe kauu??hahaha..kejam!



dah2 aku malas dah nak type nie..nanti makin banyak cite aku kuar!makin banyak jgak maki aku!scr auto dosa aku jugak!sape ssh?aku jgak kannn???btw,aku tgk sorg matsalleh ni comel!tapi ttp kalah ngn matleh sayaaa!hahaha



ps:matleh,u tetap menang!!i miss your eye!your sweet eye!ehh??saloh2..terlebih romantik kat blog lahh plakk!hahahha

No comments:

Post a Comment