Sunday, February 13, 2011

miss this!

amaran:sape2 yang xske xyah bace!eh makin lama makin pendek plak amaran aku!lantakk lahhh!hahahha



arini mood nak tgk pic lama2 kat fb!actually nak delete tapi perhati punye perhati terjumpa lahh satu gamba niee!!aku mcm errr...aku rindu kau wahai rambutttt!!ehem2..ni bkan psl rambut aku botak skrg ye,tapi aku rindukan rambut aku yang dulu!!sumpah aku rindu gilaa!time tu senang gilaa nak jaga!xyah hair dryer,xyah rubber band.xyah hair band,xyah clip!!aku cume perlukan wax je..senang kan??cme kalau nak girlish skit just pakai hair band je...tapi skrg seme tu tggal kenangan!aku rindu rambut akuuu!!waaahhh!!!tibe2 lagu sedih berkumandang dalam kepala otak ku!!bkan di radio kedai cik timah kopi janda!hahahha



nak tgk rambut aku yang dulu??aku letak nie bkan sbb nak aibkan dri aku sndri tapi syes aku rindu!lagipon blog aku x famous so not a big deal lahh kan klu aku letak!!!ok jom kite tengok!mata berair!hahahha


sila abaikan orang2 yang dikehendaki pihak berkuasa tu!!cme tgk rambut aku jee..senang kan nak jaga klu pendek macam tu!actually pic nie sebelum aku pakai tdg lagi..hehhe..dsbbkan aku pakai bj kurung aku pon letaklah hair band!baru la nampak girlish skit!aww aww!hahaha




tapi aku sekarang sdh menjadi seperti ini!!mmg sejuk hati kalau tgk aku!eh?perasan!mak kepada matleh sila buat tempahan awal yee??tapi klu x tempah pon xpe actually sbb matleh sndri dh tempah hati aku!eh?gedik siaakkk!hahahaha




dan aku telah berubah menjadi ini sekarang!aku bsyukur!eh??asal baju aku same??bukan rotate ehh,,tapi aku suke pakai baju ni sbb xyah nak iron!aku kan kurang rajin so corak baju nie sangatlahhh sesuai utk aku!btw,sila abaikan susu tu!dlu penyakit aku air tuhh lahh!wajib g 7e beli!everyday tiap kali nak spm!haahha





kesimpulannya,setiap org akan berubah!hanya masa je yang tentukan!and aku bersyukur aku berubah menjadi yang lebih baik!ye lahh kan dlu x reti nak ttp rambut,skrg dah reti!slow2 belaja!hehehe...ehh??asal plak kesimpulan aku mcm ustazah?ouhh!!aku paham!sbb aku pakai baju kurung!xkan aku nak ckp mcm gaya minah2 pakai skirt!maaf!bahasa aku kasar!hahahhaa




ps:matleh,ape2 je lahh!i xtahu nak tulis ape niee..sbb ni trademark,so nak xnak ade idea ke x kene letak jgak!eh?hahahhaha

No comments:

Post a Comment