Saturday, February 5, 2011

pengumuman

amaran:sape2 yang terjumpa si mek gilaa kentang ni sila jauhkan dri...nanti korang akan terbakar telinga mendengar ayat gilaaa kentang!!pedih telinga siooott!haaha



jom kite kenal ngan mek gilaaa kentang nieeeee!!!!jom2!macam iklan harpick,alaaa pencuci toilet tuu laaa..kau nie jakun la xpenah tgk!hahaha



sila abaikan gamba madhi!penat okay nak mencari gamba mek si gilaa kentang niee!!susahhh!!mcm nak cari muka tiruan MJ!hahaha



mek nie aku xtahu laa ape penyakit dye malam niee..asyik2 gilaa kentang!aku assume mcm waw je laahh..care dye cakap mcm wawww!so waww la kan?xkan aku nak assume mnde laen..kang dye kabo aku meroyan plak!kan?hahaha


mek long ehh,ape la masalah mu asyik2 gila kentang jee??kau nak makan kentang penyek kee??haha!klu nak esk aku buat!nak??tapi klu kau keracunan aku xnak tanggung!hahaha



ps:matleh,nsb baek u x sebut gilaa kentang!u asyik sebut iloveyou je kan?aku gatal!hahaha

No comments:

Post a Comment