Saturday, February 5, 2011

terkejut!

amaran:sape yang sakit jantung ke ape2 ke or penyakit yang sewaktu dengannya sila la bace!asyik2 dilarang je,,meh sni post ni aku suh kau bace!kan?hahaha



harini,hari yang paling laaa haru dan biru dan jugaaa kelabu!eh?suke hati aku lahh nak tambah ape pon!hahha..pagi2(xde la pagi mne,kol 8.45 tu aku kire pagi k,sbb bese pagi aku kol 12!)aku,uzey dan madhi pergi la menapak di kopitiammmm paling laaaa tersohoooorrr!!sbb aku aku panjangkan ejaan tuu,,sbb sangattt laaahhhh tersooohhoooorrr!!aku pon pelik ape la yang tersohor sangat psl kedai kopi nie..kopi dye je kot yang sedappp!bayangkan org luar pon sgp dtg kemaman semata2 nak g haipeng!tbe2 aku bangga duk kmn!eh?panjang plak dh huraian aku..okay2 back to the topic...aku ni g laa sne nak breakfast..sekali aku msuk kedai makk aiiihhh ramai nyee org!aku mcm errr..kau reti nak raye ke??ke kau dah ketagih kopi sgt ahh!syes aku ckp,xpenah lagi aku g seramai tuu..smpai share2 meja okay!and teka kat mne aku dduk?tempat yang sme aku kene prank!xpee aku redhaaaa!!dlm hati berbunga riang bak bunga ditaman 60 ekar!boleh gne x peribahasa sampah aku nie?haahhaha




then kiteorg pon order2 laa,,si uzey nie order neslo,madi order teh ais!aku mcm eerrr..baek kau g kdai makan laen.al baik nak?ade ke g kedai kopi mnum air tuu!haish2...saba jee laaaa...tapi sesenang air madhi air dye lambat sekali!madhi,mu di blacklisted dh tuu..sbb tu dye malas nak serve awl2..kkg muke mu ade ahh sticker wanted!hahaha..tgh2 ckp gelak2 lepak2,pekerja tu hantar la buah oren 4 biji!kteorg mcm terkejut la jgak!ape hal tbe2 nieee..tgk2 seme pelanggan dye bagi!yayy!suke2..tapi bile bayar dh x ingt kat buah tu lgsg!trus menonong jee blah!boleh?almaklumlah kteorg nie nyanyuk!aku sedar kat psm td,tu pon aku tgk apek cina!tgh2 ramai tu la aku g selamba badak katak bwh tempurung tanye madhi..baru la madhi perasan!klu la aku xtgk apek cina tu mst aku dh lupe oren akuu!dah la org cina kate oren bwk tuahh!aku buang tuah kee??ouhh,,bkan2...aku lupe je ngn cik tuah nieee..nsb baek cik tuah matleh ade dlm ingatan dan dlam hati kecilku ini!kaitan?xdopppp laa cikkk faraaaa weehhh!!ouhh!okay2,aku merapu meraban merabun merabin merabon lagiii!hahaha





sesampainya aku di psm hasil kebaikan uzey menghantar kteorg ke sane,wahhh!baek tu okay uzey!sila highlight!haha..tgu dlam setengah jam glran aku drve..aku ok je laa..lalu la jalan c!!ehh,perlu ke aku cite jalan mane2?xpe ahh aku nak panjangkan jee,,siap2 drve segala kak sah kate'fara lps madhi awk qti!' reaksi aku hapeeeee!!biar betul?'betul la nieee,,16 hb klu ade kosong jpj ahh!' aku lagii laa mcm terkesima!sila bagi markah lebih ayat aku sbb aku gne ayt terkesima tu k?xdopp kaitannn!!lps madhi siap aku pon qti laaa...ade ke k.sah suh aku bwk sndri..aku xnakk!aku jwb'ni kete k.sah,fara xnak tgg klu langgar ape2,,'...klu kau agak2 nak lepas x bdak2 mcm aku ni?xkan!terus k.sah naekk....and qti aku lulusssss dengan jayanyaaaa!!!so jpj aku 16hb niee...sila doakan aku wahai kwan2..hahha




lps tggu madhi segala terus balik!and di sini saya nak menegaskan kami balik naek kete!xnak dah jalan kaki!serikkkk!!!biarlahh tu yang pertama dan terakhir!aku xsanggupppp!!xrela makkk ehhh!ehh??nyah tbe2..haahaha...




ps;matleh,nt i ade lesen!i suke!u suke x?gedikk cik faraaaa!hahaha

No comments:

Post a Comment