Sunday, February 13, 2011

nak main sangat!!!

amaran:sape2 yang rase aku kejam sila jangan baca!nanti aku terlebih kurang bahasa kau maki!aku xmakan ngan makian kau ehh!sbb makian aku pon boleh tahannn...hahaha



actually lagi semalam lagi aku bengang ngan someone nie..tapi aku tahan jee..lantak lahh kau budak!!budak memang macam tuu!xreti nak berbahasa mane!Nak tutup salah sendiri salah aku kau bukak!okay aku terima!xpe aku layan kan jeeee!!



tapi arini siyes aku xtahan budakkk!!kau melampauuuu!kau tikam aku dari belakang!sakit bodoh!kau punye tikam je kau tahu ehh??aku punye tikam kau xtahu lagii!!sekali aku tikam kau x terkata nanti!tungguuu!!sabar jee..sekali aku buat kau memang merana 40 bulan!




kau pikir kau sape aku xkan balas!hello mann!aku x kire dh sape!!sape2 pon bolehh!kawan ke lawan ke family ke ape ke!buat slah tetap aku balas!!kalau tak kau makin naik lemokk!!sedap ke mu ahh opp??
sory aku xkan biarkan lemok mu meningkat naik dengan jayanya!xkann!!akan ku turunkan jugak!and btw,sila tunggu eh aku lepaskan bom atas muke kau sendiri!!aku saba,aku saba!tapi limit aku xbanyak!!sikit je..dh melampau aku kire apeeee!!!



kesimpulannya,sila jangan cari psal ngan aku!aku x ske!bukan sbb aku benci tapi nanti aku makin kejam ngan kau!aku xnak kejam2 nie..taubat doh!tapi kalau kau buat aku qadakan kejap taubat aku tuu!!aku kembali kejam!harap maaf!



ps:matleh i can't control my temper!!hehee..sory sayang!eh?gedikkk fara wehh!

No comments:

Post a Comment