Sunday, February 6, 2011

tekanan perasaan

amaran:sape2 yang rase aku dh semakin critical sila nasihati aku secepat mungkin!or nanti korang akan nmpak muka aku mcm tertelan singa 2 ekor!hahaha




arini muka aku mcm cemberut!actually aku x tahu pon cemberut tu ape,tapi aku rase aku mcm penah dgr!and aku sure aku x pekak lagi!!hahaha...mcm tertelan biji nangka!!aku stress ye you alls!thats why la mood aku arini x bape nak okay sangat!bukan mood swing lagi!aku kasi penampar kang sape yang kabo aku gtu!mmg duduk icu ah!



semalam dengan rasa bangga lagi terhari di samping rase gembira tapi mengantuk,aku telah tdo pada pkol 4.15 pagi!actually aku nak tdo dah,tapi baru je nak tekan logout nampak notification amim!dye tagged gamba!aku dh agak dah ape.so dgn hati yang riang gembira melayan karenah dri sndri dan amim tidak lupe juga uzey!setelah ditolak ditambah dan dibahagi dgn same rata,aku stat ttp laptop kol 4.15!so tolak golek2 atas katil aka berangan dlu 30 mnit!aku kene bangun pkol 8!nak siap bagai nak g psm!so korang kan cerdik math bijak addmath so kire la bape lama je aku tdo!bangun tdo paginya sangat la mamai2..tapi aku accident bhaiii,,bangun kol 8.30!tapi masa aku siap sepantas kilat!aku bkan jenis make up 40 inci yang ambk masa 40 mnit nak siap kan?geli aky tgk minah2 yang make up nie..macam opera cina!hahaha



driving skill aku arini sangatlah teruk!aku rase mcm nk trun je kete then tolak dari belakang!aku pon x tahu mcm mne stereng aku boleh senget lagi menget!nak parking lupe satu step!nak tgk tayar belakang atas garisan!wtf man!macam mne aku lupee!!lps aku ingt step tu aku lupe plak step laen!siap kne sound ngan kak sah!dye kate aku nyanyuk!ni bkan nyanyuk ni nama dye stress!stress macam laki tinggal nak g oversea!sangat2 stress!bape kali aku menjerit dlam kete!!hapee aku peduli!last2 aku malas dah aku parking trs blah!!ye aku sangat lahhh gangster!aku kate aku xnak aku xkan buat!muka dah mcm tertelan belacan 12 kotak!baru aku tahu mcm mne perasaan aina time nak test jpj duluuuu!!




dah laa tekang ngn psm x abs lagi,balik pulok sakit pale!myb x ckp tdo!eh?aku penah ke ckp tdo!asyik x ckp jee..waktu tdo aku mmg mcm baby!pemalas kan?hahaha...sesi mengutuk dri sendri..xpee..aku xksah ponn!hahaha




ps:i x tdo semalam seme salah u matleh,i tgk sampai terkelip2 balik mata i !hahahaha

No comments:

Post a Comment