Monday, February 14, 2011

keling tu kau!

amaran:sape2 yang memang xnak tambah dosa sila jangan bace,,tapi aku tahu korg memang suke kan tambah2 niee??ade ke org suke bahagi2?!hahaha




harini hari last aku bawak kete kak sah!!waaarrggghhhh!!sedih2..rndu kete kak sah..hehe ke gane madhi opp??tadi tgh2 aku naik bukit si gorila aka monster tu jerit tbe2!aku mcm errr..terkejut actually!trs aku break mengejut you alls!!dh x smpai cermin sisi selari ngan tiang!ye aku tahu salah aku tapi yang kau jerit mcm bukit nak runtuh asal gorila??kalau aku sakit jantung dah lama jalan kat situ kau tahuu??boleh pengsan org!macam bergepa suara kau sorg!kalau sedap macam suare rihanna boleh la aku layan dgr!trs tutup radio!ni tak mcm petir panah anak derhaka!pencemaran bunyi kau tahu tak!dh la suke2 hati maki org!sian kat bdk tuu,,klu dye terror dye xde lah dtg wat lesen!tu maknanya dye xpandai lagi!jangan lahh assume dye mcm pro!ssh ke??ke kau blaja dlu macam tu!arini blaja esk agak2 dah boleh bwk 400 km!eh?bodoh!




okay2,kembali secara langsung ke cite aku!dah la dye jerit!aku terkejut!and boleh plak dia kata aku keling?!eh man!excuse me!sape lagi putih??aku ehh!walaupon aku x sputih minah salleh yang pakai skirt x ckp kain tu tapi ok lahh dari kau!suke2 hati ckp aku keling!ke kau nak cek ic aku siap!tengok aku bangsa ape!kalau aku cek ic kau mau keluar bangsa x reti bahase opp??bkan melayu,cina,india tapi bangsa xreti bahasa!and bangsa tu mu sorg ahh!!president siap!syes aku hot ngan kau!tapi hapee aku peduli aku jawab jee...sape kau aku nak kene hormat kalau kau sendiri x reti nak hormat org!kan??tua bangka saje tapi otak letak kat kepala lutut!!geram aku wehhh!!nak salahkan aku siap!kalau ye pon aku slah tego la betul2 xyah maki boleh !aku maki kau balik kang!ade kau berbulu ngn aku siap jd beruk mak nyeh tergedik2 kat simpang jalan!nak??




ni sekor lagi makhluk bdget hot nak mati!kau x hot okay tapi kau akan hot!paham?gedik!aku tahu la kau lawa dari aku tapi agak2 la bitch wehh!!nak tunjuk kau hot sangat!kau xde lahh hot mane!kalau setakat g psm xyah la nak budget mcm kau duk kat new york!naik berbulu mata aku!bukan aku jeles tapi agak2 la!!aku tengok kau dh macam ape dah!bertenggek bwh pokok!memang sesuai sangat lahh kan??spesis beruk mmg mcm tuu!dah la kawan2 kau budget gilaa!tapi macam haprak!!pompuan nye mcm pompuan kampung!laki mcm pondan!bkan macam tapi mmg pondan!geli kau tahu tak!nak menyemak jgak dpan mata aku!dah la bdget pandai bwk kete!bwk pon tergagap gagap!trg2 kau tu mmg lembap!xgne stylo mcm fashion show klu otak kau x seberapa!paham?





kesimpulannya,meh sni aku nak bg pendapat!kalau ye pon si keling x sdr dri tu nak marah ke ape ke tegur la leklok!aku memang bantai lawan!tapi anak murid kau tu ade jgak maruah!nie kau terpekik terlolong mcm kene sawan tu bgs sangat ke?kau xnmpak ke kau bukak aib kau and aib bdk tu sekali!xnampak!buta plak ke??and psl si bdk budget hot nie,xyah la nak hot2 sangat!!nie kemaman je kot!aku mmg dh geram ngn kau dari awal lagi sbnarnya!pandang aku mcm ade smthg wrong tapi aku diamkan je..malas nak layan!tapi makin aku biar makin melampau!kau siap kacau kawan2 aku apahal!kalau la aku yang kau kacau td memang aku turun kete maki siap!kurang ajar kau tahu tak??ohh!ke mmg spesis beruk mcm tuu!Nak tego org tapi xde budi bahasa!memang kene lahh sangat ngan kau tuu!!!aku suke tengok kau mcm beruk!




btw,maaf ye kalau post kali nie sangat banyak makian!bukan sebab ape,tapi cbe kau rase balik ape aku rase kalau kau bace or dgr org ckp mcm nie..aku nie bkan jenis slow mlow akan derk je ape org buat!sory skit!aku akan balas!tunggu je lahh!!conclusion nye,budi bahasa budaya kita!paham??dh puas kerajaan uar2 kan kempen nie x paham2 bahasa jgak!aku pon kuat gak maki tapi bia lahh kene tempat!and nada yang sesuai!nak maki pon buat lahh cara main2 ke ape ke..bia org yang kita maki tu x terasa!setiap org ade perasaan lahhhh!!beruk mcm kau dua org je xde..sbb tu perangai serupa beruk!




ps:matleh,kalau u ade confirm2 depan2 lagi u dh ceramah agama kan dorg!memang bgs sgt!

No comments:

Post a Comment