Thursday, February 10, 2011

menternak lemak dengan jayanya!

amaran:sape2 yang benci badan orang comel atau bahasa aku fit sila jangan bace post nie..sbb nt kau benci aku..kau benci aku xpe,aku xksah tapi kalau aku stat benci mu tu mslh negara!hahhaha



rezeki aku di pagi hari nmpak gayanya x begitu baek!aku x makan pape pon kecuali biskut!ok aku makan tapi biskut je lahh!!hahaha..aku makan dengan air teh ais lagi!cbe kira lemak aku banyak mne,dan juga kalori aku banyak mane dan tdk lupe jgak kandungan gula aku!dh aku nak nasi minyak tapi xde plak kat psm arini!mujooo!!klu tak makin la mood aku nak makan menjadi2!hahaha



tengahari tu lps balik psm kak mas bawak g makan kfc!bukan burger ke ape ke tapi kak mas order nasi!wahhh!!!Perut aku bergembira harini!!hari ni hari menyayangi perut ye kawan2...aku ok je lahh kan makan nasi pon sbb aku mmg laparrr!!!!ade ke time aku x lapa??ptus cinta pon aku makin lapar!eh?hahaha



petang kuar ngn sorfina nie aku plan xnak makan!tapi bile terpandang menu aww aww tuu aku goyahh!aku decide nak makan roti with ice cream!!bertambah lagi lemak akuu!!aduuhhhh!!!tapi xpe,utk perut yang aku syg kan..lgpon hari ni kan hari menyayangi perut so no hal mannn!!!utk mengelakkan lagi banyak lemak yang aku ternak aku decide xnak order air!aku just mnum mineral water yang sentiasa ade dlm handbag aku!cehh cara aku berckp mcm diet nak mati padahal bedal makanan mcm kebulur 23 malam!!hahaha



ape2 pon aku happy sbb aku berjaya menggembirakan perut yang aku sayang di samping menaikkan berat aku!eh??pape lahhh..asalkan aku dapat puaskan nafsu gajah aku niee..hahha



ps:matleh,i gemok sbb u k?sbb u pon makan banyak..nt u gemok nmpak mcm gergasi,so i makan banyak bia x nmpak perbezaan kita!mcm la aku ni KECIK SANGAT!gediikkk!hahaha

No comments:

Post a Comment