Thursday, February 10, 2011

kejam ke?

amaran:sape2 yang rase diri tu baek lahh sgt ibarat x penah buat dosa jangan bace!kang kau maki aku berdosa plak kau kan??aku jgak yang kne tempias skit banyak!


hari ni mood terlampau lahh kejam nak mati,jin mana ntah sesat kat aku nieee..ouhh madhiah shahirah yang ku sayanggg!!kau kne arini!!kau kene..*versi wakenabeb*btw,jangan lupe lambai2 ala diva ok!tu penting!mood bangga!hahaha

inilah mangsa nyaaa yang pakai shawl wane pink aww aww!!!si kejam yang x berapa nak kejam tu aku lahh!!madhi lukenabeb!!hahaha



aku on je fb aku nmpak ade smthg wrong!okay lahh kan?aku siasat!wahh kalah mcm detective conan nie..mmg kne sembur ngn haiqal klu dye tahuu!!hapee aku peduli kan???xpe aku terima cabaran tu wahai madhi!tgh2 chat2 ngn madhi,dye salah ckp!!waoohhh!ni point!jangan lepaskan peluang!tekan right click and tekan copy!dengan bangganya kabo "madhi aku copy"..hahaha..kejam ke??xkan!!just copy jee..bkan bunuh org ponn




selepas agak2 30 minit sesi bertengkar mulut!eh??bukan berperang ke??ok berperang mulut!madhi pon mcm kelonggg!aku lagi lahh suke!sila cari psl lagi ye wahai madhi!aku suke!thrill namanya!makin aku hot makin aku kejam!aku boleh tahan kekentalan mental aku!walaupon aku dh kelong tapi aku ok je..dlm hati dh maki 40 bakul!dosa xyah ckp lahh kannn??hahaha



ouh madhi ku yang tersayang meh sni aku nak kbo!!dgr molek2!lap air mata tuu!!neleh abis air mata,hingus,air liur belaka tuu!!kang jem laptop mu!trs xleh bace pengakuan aku niee!sian ke mu!ehh??panjang lahh plak huraian!okayy2!!meh sni!!ACTUALLY AKU XCOPY PONNN AYAT2 TUU!so xyah la  rsau ?siap xnak maafkan aku bagai k si madhi nie!huiahaiahia,,lukenabeb!tahniaaahhh!!




ps:matleh,i x kejam kan?i suke main2kan org nie..tapi bab u x pernah!i setia k?

No comments:

Post a Comment