Sunday, January 16, 2011

bukan lagi rahsia!

meh sni nak cite...a few months ago,aku ade la minat ngn sorg budak nie..mmg minat gila2 lahh!setiap hari aku berebut ngn 3 lagi saingan aku!!aku sgp nie terjerit2 nak suh dye jadi mentor addmath aku!gedik gila aku kat skola!hapee aku peduli!kan??time tu si aina saingan terhebat aku xdatang,so scr automatic aku bjaya dgn gilang gemilang nye!sory aina!tp mmg best ahh,sbb group kteorg hanyalah 3 org!aku,aca and dye!xnak lebih2,nt xckp kasih syg dye..bodoh  gatal gila time tu!hahha..bayangkan,aku sgp g kedai dye semata2 nak beli topup..padahal baru je balik dr 7e!punye la xde keje!amim la banyak menyokong!rela je ape aku buat time tu,,walaupon banyak jugak dye melenting,tapi skit je k?first time aku g kedai tu aku jupe dye!sgt la bernasib baek!ouhh!!!omg!time tu aku tgk dye hensem gilaa walaupon pakai baju skola je..buta kot aku time tu..opss,,silap bukan buta tapi rabun!power naek!hhaha..masa tu tahap kegilaan aku kat dye dah xleh nak tahan!gila yang amat!time graduasi aku ni gelepo nak snap pic ngn dye..aina pon sbuk jugak!panggil sendri xnak!aku jugak jadi mgsa x tahu malu terjerit2 pggil dye..hari tu aku terlebih hyper!so xbape nak malu sgt la kan??smpai hari nie ade lagi gamba tu!heee..sayang gilaa!!bukan syg kat dye tapi syg kat gamba k?kenangan!

ok,meh sni aku btau nama dye,name dye lim chuan jie!!pendek kata senang aku nak type lcj je la k?dye nie nak ckp comel sgt pon x jugak,tapi comel la jgak!mata aku makin lama makin x brkenan kat dye..aina je still suke dye smpai skrg!tahniah aina!aku xsekental mu nak suke dye smpai 6 tahun!tu kerja gilaa name dye!

ni pic dye..sila layan yee,,,sbb comel jgak dye nie..hehe..gatal btul aku!


olololo..comel nye pgg bunga!!


comelnye time gelak!wekkkss

sungguh menarik kau mmg dbomb kan??

ni la lcj kegilaan aku dulu!hahaa...aku xtahu kenapa aku boleh syok gilaa kat dye,,sgp g area umah dye semata2 nak blaja drve!!at the same time nak mcari dye actually!hahhahha...

ni plak saingan aku yang pertama..aina!!kental gilaa pompuan nie meminati dye selama 6 tahun!


ni lahh aina!!!akhirnya jupe jgak aku gamba dye sorg!



ni saingan kedua aku!syira!


mmg kalah lah aku ngn syira nie!hahaha..dye nie pemalu orgnya!tapi ade hati nak usha cj!hahha



saingan ketiga tdk dpat dtunjukkan gamba kerana gmbar dye sangat la hot nak mati!klu tgk boleh mati!hahahha..so harap maaf yee,,akan ku usahakan utk mcri gamba dye yang hot itu!hahaha...


ps:pernah sekali aku patah hati bile tahu cj coup ngn pompuan cina!emo aku satu hari,,aku siap tanye lagi okay!xde malu pye org!ahahahha...

No comments:

Post a Comment