Tuesday, January 18, 2011

sokongan!

malam nie mendapat sokongan fahmi!fahmi ni boyfriend pinjam sbb matleh kan xde kat kmn..hehe..so utk mghilangkan boring aku pon suke la menggatalkan dri ngn dye!best tahu xgatal ngn dye,sbb dye pon gatal gak!kan sayang kan?oppss!!sory matleh,miang keladi kejap!hahhaa..

first time aku kenal ngn dye kat tuition..mase tu macam ape la laki nie..kerek je..nak je aku baling ngn fail2 tuition,pye la benci  opps maksud aku xske!hahaa..mula rapat dlm fb,sbb dye nie rajin menegor aku,,al maklumlah gatal kan?hahaha..then,stat situ mula rapat!siap bersayang2 you all!jangan jeles!hahha..

setelah lama mengenal hati budi masing2,ceh macam ayat macam nak kawen nie..aku pon rase la dye ni masuk air macam aku jugak!otak gila!lama2,baru la aku tahu dye ni abg kepada bdak naek van aku!termalu plak tbe2,lps dye byi hal syafiq!opss!malu mak,nok!hahaha..nyah tbe2,,

hmm..mst korg tertanye kan mcm mne la rupa paras fahmi yang menarik hati aku selepas matleh kan??meh kite check it out!................................










ni lah kekanda ku yang kedua!!hahha,..comel kan dye(terpaksa cakap nie,,sbb dye selalu perasan dye cute!)



hahhaa.ni la serba sedikit info pasal dye..tadi aku dah banyak idea tapi si fahmi ngek nie la kacau idea aku!sbuk je post kat wall aku!aku xleh nak concentrate la!!nt aku ade mse aku edit ehh..bia kau lagi meletup d bomb2!hahhahhahha


ps:matleh,sila jangan hot k?u ttp di hati i !hahahhaha...gedik

No comments:

Post a Comment