Wednesday, January 26, 2011

tolong!

amaran:ni post yang memerlukan korang berfikir!klu otak tu lembap and malas nak pkir,xyah bace laaa..aku sndri pon tgh pening nak mikir ke mslh nie..



citenye mcm nie,suar jeans aku boleh ade kat ampaian jiran sebelah?aku mcm errr..mcm mne jadi nie?actually aku nak gelak gak!hahahha..ke aku yang pekak time dye panggil suh ambk suar nie??maaf ye dek non,mak x dgr ke hang yang x panggil mak?gilaa smpai aku niee..hahhaa


kepada jiran sebelah umah,mcm la dye baca blog aku nie..habak mai ,mcm mne suar jeans ksygan cek boleh ade kat  hang ah??ke time hujan td,kau tlg angkatkan then trs letak kat ampaian kau?gtu ehh??aku still bersangka baek niee..aku xnak musuh2..hahha



kepada jiran sebelah,tolonglah pulangkan esk pagi ye suar tu!klu blh malam nie jgak pon xpe..saya xmarah!tapi saya mcm bangang dan bengang mcm mne boleh ade kat umah awk nie?klu rajin nak hantar malam nie,sila2 la rajinkan diri tkan loceng kat dpan tu,buat ape pemaju rumah sediakan loceng klu x ditekan!rugi noks!hahahaha.


aku jadi mcm bengong nie,,,.,to all readers pls bagi idea yee mcm mne nak ambik suar aku tu!ke nak suh aku panjat je pagar besi nie?kang bergegar plak pagar tu!then datang la abang polis!ohh!saya bukan nak mencuri,saya cme nak suar saya balik*sambil hentak2 kaki*..suar tu saya nak pakai pagi esk cik polis misai kontot,suar tu selesa walaupon aku beli time sale!senang saya nak race kat psm esk!cik polis,tolonglah ambik!ke kau nak aku panggil bomba suh selesaikan masalah kejiranan nie?hahahha



ps:matleh,belikan i suar baru eh!banyak duit aku cik fara yayang!hahahahha..

No comments:

Post a Comment