Saturday, January 22, 2011

prank yang menjadi

OMG!!!aisya and amim,u guys made my day! iloveyou!


walaupon aku rase mcm bengang and bangang,tapi aku nak say thanks sangat!sbb nye korg tahu kan??aku bersyukur gila babi niee!!aku mcm mimpi!mimpi ngeri!tapi mimpi ngeri yang paling best dalam hdup aku!aku nak menangis(wahh over aku!hahha) pon ade tadi,tapi aku control perasaan aku supaya matleh x perasan..



kepada pelanggan haipeng yang ade tdi time aku mula masuk,sory ye sbb aku pekakkan telinga korg 70 saat!aku tahu korg pon terkejut knp tbe2 ade pompuan jerit kat haipeng scr tibe2!aku x sgaja!pls maafkan aku!hahaha..mcm la pelanggan haipeng tu tahu aku ade blog!wahhaha!perasan kejap!



seriously,aku x ready la amim and aisya!aku xready langsg!sbb ....aku xtahu!jangan tanye aku!aku ngaku aku rindu dye(wah pengakuan,thats why aku slalu tlis status psl budak pakai baju hijau!hahaha),tapi aku xnak la mcm nie..kene prank!terkejut tahu x??korg patut bersyukur aku xtbe2 pengsan kat stu!aku mcm errr...betul ke ape aku nmpak nie??ke mata aku slh tgk orang!tapi ble aku tgk aisya sebelah dye,yes,,mmg sweetheart aku!dye plak boleh pandang mcm xde pape!aku dh macam nak mati tahu x!!!dah la awak tu hensem gilaaa!!mcm mat salleh!sbb tu saya panggil awak matleh!



korang,ckup2 la prank yeee...kali ni mmg prank korang sgt2 la menjadi smpai aku xleh nak cam lgsg!no hint!time sprise bday aku,aku blh hidu lagi,walaupon xtahu pape..tapi kali nie mmg mnjadi sgt2!!congrats!!aku nak lari tahu x td,tapi mgenangkan haipeng tu tgh2 jalan,aku batalkan niat suci aku!hahaha


thanks sangat aisya and amim!aku xtahu nak btau mcm mne lagi!serious!nt aku buat special post utk matleh sweetheart aku!


ps;matleh,you made my day !

No comments:

Post a Comment