Monday, January 17, 2011

sambil menyelam minum air

3 kerja aku buat dlam satu masa!waw!perasan and nak bangga kjap!nak tahu keje ape??senang je keje aku!!ahahhaha

  • menjadi guru tusyen sementara!hahaha..melayan adik2 aku buat homework!bukan ssh sgt homework dorg!bongkak and riak tbe2!maafkan saya ustazah!small the pieces laahh,,as easy as ABC!hahaha..
  • menjadi pengikut setia facebook!aku pon xtahu ape la yang ade ngn fb sampai aku lalai gilaaa!!!haish,hentikan fb je laa,,,baru la aku jadi baek and sopan santun kot!hhahaha..
  • menonton cite seram!hahahha..lambat lagi la aku nak tgk cite2 hantu nie..maaf yee!hahhaa,,abskan suare aku je klu tgk!and aku xnak la mybabkan ramai rakyat malaysia pekak!hahahaha...abs2 aku layan cite bodoh2 je..hahha..
ulasan mengenai keje2 yang sangatlah berfaedah aku buat td.hahhaa

  • guru tusyen sementara:arini kene ajar dorg buat math!sbb adik2 aku ade hwork math je kot!ntah la ye ke x,mne lah tahu kan dorg malas nak buat yang laen!hahhaa..so dorg pon menempek la ke dlm blik aku yang warna warni mcm skola tadika nie..so ajar xde ssh mne,sorg duk atas katil,sorg lagi merelekan dri duk bwh katil!sblm aku mnjerit rimas atas katil aku ramai2,so sorg tu dah bertindak awal!hahahha
  • facebook:yes,aku gila2 addicted ngn fb!aku xtahu la kenapa!mark,kau dh racunkan fikiran aku ke hape?stp hari aku nak bukak jgak walau mcm2 mne pon,,hahha..kau berjaya mark!congrats!
  • cite seram:aku tgk cite seram??lambat lagi la k??unless matleh sayang kat sebelah!aku sgp!hahha..gatal!td aku tgk cite nie je,cite klaka!xde la klaka mane,tapi blh la dr x!citenye ialah...


ye,,aku tahu cite ni dah berzaman,tapi aku xpenah pon berminat nak tgk!madhi la nie yang suh tgk,aisya plak smgt g beli dvd!so aku mcm tertanye2 la sdp ke x!

citenye xde la sedap mne,tapi klaka bab farid kamil dh stat nak marah2..aku xtahu la ape msg dye sbnrnya,,ke aku mmg xpaham?ahahhaha..yang aku boleh bace msg dye,janganlah kite bongkak dri or menyombong and sila belajar bersyukur!tu je..hahaha.

ps:matleh comel..hahhaa..ntah pape!

No comments:

Post a Comment