Sunday, January 16, 2011

hajat yang tak kesampaian!

ini post merapu..mcm la sblm ni xmerapu..hahha..tp nie double triple merapu,klu xnak bengong sila jangan bace!hahahha

ni suatu hajat yang jangan dibuat mainan!sila ambik perhatian ye semua!pada malam yang hening ini,si aina telah mengemukakan hajat beliau yang ingin berbf ntah ke berapa kali!saya hanya mampu berkata sila lah plih 4 org tu!mr 4 H!hahahha...

aina2,dye sgt2 la nakkan bf!myb dye kerinduan dan kesunyian!wahh2!!ayat aku,bangga cgu bm klu bace nie..hahaha..pada aku,apelah sgt ngn bf nie kan?tp sbb aina pye pasal aku akan meredah hutan belantara mncari bf yang ssuai!tp..klu dpat org asli nak x aina?redha je la yee,,sbb aku sgp redah hutan je,redah mall x sgp!nt rabak poket agong aku!hahha..so klu hutan,org asli adelah!nak?hahaha..

btw,best ke ah ade bf??ini lah persoalan di hati!!dah mcm filem soal hati!penah tgk?xyah tgk la,cite lama!haha..aina nak bf sbb nak text ak call nak gayut nak mcm2 laa..emm,,perluke seme tu??aku nie ngok skit yee..hahaha..harap maklum!bagi aku,mcm ni je laa..klu aku laa,,ade bf,,aku nak yang simple je..xyah la nak text slalu,call memanjang,gayut bagai nak patah dahan..senang kan?untung kan??

aina!!meh sni aku nak btau,klu dah nak sgt plih je la 4 H tuu!!seme tu kaya2,hensem2,,,maksud aku hensem la dr yang x hensem!hahha.,,,gni2,,klu aku jupe yang hnsem2 aku usha ke aku dlu,then baru aku pass ke mu eh?hahhah..boleh?utk aina les aku yang tersyg,aku akan carikan ke mu!hahha..tp klu aku cari mmg mcm bukan fucker tu la,sbb aku dh tapis awl2,,gne penapis air lagi!hhahaha

No comments:

Post a Comment