Friday, January 14, 2011

chinta

tbe2 teringat ke mek kecik nie..hehhee..ingat kat dye xpe,jangan ingat ke yang laen sudahhh!!haha..matleh terkecuali laa yee..as usual la kan??hahhaa..aku xtahu la ape kena ngn aku skrg nie..asyk2 matleh,drama skit matleh je kait!sian ke sorfina la kan??sbb dye je yang selalu kene dgr aku merapu everyday!sory ye sayang!hahaha..tebalkan la telinga tu..hmm,,,aku mcm nak btau satu dunia je yang tmr tu pilihan aku!pengakuan berani mati tu fara wehh!!hapee aku peduli??hahaha...mst korg pelik kan??tittle chinta tapi nama matleh yang banyak dsebut!pandai2 la yeee paham2 kan dri sendri..hahahahha


 ni la chinta nyee..hahha...chinta satu lagi mstlah matleh kan??haha..

2 comments:

  1. oit ! kat kakak chinta x ingatkea ? smpai ati ouh :(
    hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha..kene ke??hmm,,jap2,nak pkir dlu!hahha

    ReplyDelete