Friday, January 21, 2011

stress

amaran:jangan baca klu xnak meroyan!hahaha


aku pening!!tolonglahh doctor datang merawat sayaa!!!saya rase mcm nak kawen jeee!!!kaitan??xdop kaitan!!..tapi..nak doctor matleh jee,,,boleh??sila kate boleh,kang aku pang laju2..hahha..kekerasan berlaku!hapee aku peduli(klu la korang perasan kan,mst korang perasan byk ayat nie)hahahha

mabuk:kelu xtahu nak kate ape!!aku sedar kekhilafan diri!!aku telah melantak dengan rakusnya harini!!ni seme salah apek!!apekkk!!mu salohh!!mu tahu dop mu slah pek!!xpenah hayat lagi aku mnum kopi smpai 2 gelas!!dah la kaw2 pye kopi!!klu org laen blh x tdo 36 +9 malam!nsb baek kene ke aku!!makin ngntok adee!ok,aku ngaku aku kaki tdo!hahhaha.



proses makan:first makan kat rumah!!sbb tahu dh tmpat lepak aku mne,so aku myenangkan dri dgn makan nasi dlu!lauk as usual beli!!aku xde chef kat umah yang kene masak everyday!xmampu okayyy!!aku nak kawen ngn chef la kan??opppss,,cancel2..matleh bukan chef!matleh bisnes man!!



second:aku makan and mnum macam air free okayy!!!macam air telaga!!air telaga kan free!ke kene bayar??aku xtahu plak klu kene bayar!aku mnum smpai 2 gelas kopi!!!kau bayangkan!!2 gelas okay!bukan kopi che limah kampung hujung sane tu,tapi kopi superb baek dari ladang!!!boleh meletup aku pye hidung??kaitan hdg??xdop kaitan!jangan nak soal lebih2!aku maki kang!garang wehh!!mood swing!errr!


third;makan lagi!makan curly fries!!aku nguyah mcm aku xmakan 60 malam!hahaha...mood nak nguyah dtg scara tbe2..tbe2??hmm..gemok la aku nt klu everyday mood nak nguyah!aku nak slim river!!!boleh?amim kate blh tapi exercise!heee..malas wehh nak naek thread mill tu!!nyemok aku nmpak!hahaha..kuangajoo!!



fourth:makan mee!!nk on diet lahh sgt makan berlambak mcm kne paksa!!syes aku mabuk time petang menjelang malam!ade ke petang mnjelang tengahari??org gila pon xkan tye soalan gtu op?bodoh!!terlebih over sbb otak beku mcm kne kurung dlam peti sjuk bersuhu -150 celcius!okay menipu lagi!hahhaha...





aku xtahu ape aku tlis nie..sbb aku rse aku not in mood now!aku xtahu knp!kenapa!kenapa!sila jawab wahai blog!!blog aku mcm bangang arinie!


ps:aku rindu matleh!matleh i jeles okay!u behave!hahaha..bab nie aku xpenah nak xde mood..sila paham!

No comments:

Post a Comment