Monday, January 31, 2011

kental

amaran:sape yang ade sakit jantung sila jangan baca!sbb nt kau terkejut beruk kera monyet segala..so better xyah,nt sshkan ambulans plak nak angkut kau!dah la ambulans x ckp!xpayah!hahahha



aku dengan bangga dan perasaan penuh gedik lagi terharu malah terhina di sini ingin mengatakan yang aku balik jalan kaki ngn madhi dr psm dalam keadaan hujan renyai2!aku xtahu la jin aprit mane yang mendorong aku menggerakkan kaki balik!aku sendiri pon rase mcm betul ke aku!omgg!kalau la jalan kaki blh buat aku kurus slim river mcm jessica alba aku sgp!wahhh!!



mule2 mcm xyakin gak ahh!tapi lama2 jalan mcm okay jee..ade gak ahh mamat yang perasan kaya nak tumpangkan!hallo mamat2,mcm la dye bace!kalau kau xde merc sila jangan nak offer boleh?aku bukan ape,aku xcaye..tu je..dah la muke mcm perogol bersiri!omg jauhkan lah aku!!aku xnak!aku kejam!hapee aku peduli!ni stakat moto,hmm..haram jadah ape aku nak naek!same gak tetap berhujan!laen lah kau naek kete tapi blh bukak bmbung!aku mmg over lagi gedik!!hahaha



dalam hujan2 tu,boleh lagi kteorg gelak2 mcm ade badut kat depan mukee!then tibe2 tengah jalan si madhi nie menjerit aka meroyan!aku mcm ape kau gilaa??then dye btau ex dye kat depan tuu!menghala ke kteorg!madhi tbe2 stop jalan!mcm la ex dye x perasan kalau x jalan!bongok!ambik sutir!hahaa..lps jalan dlm 10 langkah jupe plok rakan pergaduhan aku!!aku mcm ehh?aku harap dye x perasan aku!ahah..sbb dye bwk kete kalah pelumba f1!so mcm mustahil ahh if dye nmpak aku kan??so relax sdh!dlm hati berdeba nak mati!



tapi kan aku rse monyet2 jalanan nie patut di berkas secepat mungkin!xperlu adee!naek menyampah aku!aku tampar nak??klu la ajak naek moto berkuasa besar ke nak jgak!kete ke myvi aku terima lagi!hahaha..tp dsbbkan aku sgt lah kental akhrnya sampai jgak ke rumah aku!walaupon kaki rase mc nak bagi penyepak kat sape2 yang cari psl ngn aku!aku kejam!hahha



ps:matleh kan best awak ade kat kmn!tapi klu ade pon,ni time tdo jgak!keroh2 sokmo!hahaha

No comments:

Post a Comment