Wednesday, January 19, 2011

hutang mesti dibayar secepat mungkin!!

argghhhh!!tekanan jiwa raga!!kenapa la idea aku xdatang niee??datang laahh wahai syangku!!baek kau datang sekarang sblm aku tampar kau laju2!ugut dah nie..haha..yayy!!awak dtg jugak akhirnya, idea!sayang matleh!kait ke dop??hapee aku peduli!


hutang!!aku actually xsuke berhutang apatah lagi berhutang janji!berhutang duit boleh bayar der!abah ade...hahhaha..tapi klu berhutang nyawa mcm mne??aku xnak2!!




kali ni aku g tabur bunga kat madhi!bunga taik ayam!menabur janji la ngek!dr smalam aku janji aku nak buat special post ke dye,so nak xnak aku kene buat!!!fara kuat!idea kau jangan lari!kang aku terajang kang!hahahha



seperti yang anda sedia maklum,madhi ni kwan baek aku sekarang!wahh!!dah upgrade okayy!hahahha..kan madhi kan???hahaha,,,nme dye madhiah shahirah mohd waldi!aku xpaham kenapa la byk sgt org suke nama syahirah,syahira or shahirah ni,,,nsb baek mak aku x letak nme tuu..hahha..
tapi xpe la kan.dh mak bapak dorg suke!aku xleh nak kate ape ahh..nt anak2 aku tbe2 matleh nak letak syahirah memang aku tentang habis habisan laa..so kuburkan cita2 tu wahai matleh sayang!ahahha


dye ni diberanokkan pada 23+2 september 1993!!lambat ngat mu madhi!!aku 3 bulan dh ouhh!!aku xtahu la dye ni diberanokkan mane,sbb xsmpat nak siasat!yang aku tahu dye ni awok2 kampung atas tol,trg!same ngan matleh aku!td,dorg dah jejak kasih ngan adik ipar aku dlam kete!kesok !lps nie aku nak suh tok aku pndah trg plok!xyah2 la duk kl tuu,,mari duk trg plok!hahha,,xpe la madhi ehh,,kkg aku kawen aku kene duk sne gop!sbb matleh xnak pindah!hampa!xleh nak over romantik di rumah mertua!hahahhahaha...


kriteria madhi nie innocent okay!budak nye baek,bukan lemah lembut,and bertudung!perlu ke aku kate dye pakai tdg??xperlu...tapi aku nak panjangkan,so suke hati aku lahh!!kau diam madhi,xyah banyak comment!hahaha.dye pakai shawl pon lawa,tapi kalau aku,mst jadi mcm tong gas petronas yang wane hijau mcm traffic light!!tapi lawa la jugak dri wane hijau taik anjing!hahaa


special tentang madhi nie kan,dye ade bf!bf dye nama kiet!kiet tu org kemboja!kiet tu kaye!nak share kiet boleh?share duit je lahh,,hati xnak!hati matleh!hehhe...kiet tu keje kat cp!actually bukan keje tapi ade bisnes!wauu!!bisnes okay!dah la muda trang tang tang lagi,,,untung nye mu madhi!!mu untung sekali,tapi aku untung 2 kali!hahahaha



aku tahu mu xske gamba nie,tapi bia ahh!selagi mu xtukar gamba aku kat blog mu,slagi tu aku x edit gamba nie!hahha..ugutan dan kekerasan telah berlaku!sila panggil pihak berkuasa!hahahaha




madhi,segala makian berbunga aku tuu,,sbnrnya kata2 cinta aku tu!gedik errr!hahaha



ps:matleh tetap di hati!

No comments:

Post a Comment