Monday, January 24, 2011

mahluk tuhan paling kaya!

amaran:sape yang nak kawan dengan dia sila isi borang dan hantarkan  nye 20 saat dr skarang!hahaha..xlogik!



nie lahh makhluk tuhan paling kaya!tapi dye bukan anak jutawan malaysia!ke ye sorfina??klu ye,pastkan la skit harta tuu!!




  • she goes by the name sorfina..oppss,,tengku sorfina syamim!no ic,no pin bank nak suh aku btau jugak ke?ke nak no plat kete gop?hahha,,,
  • dye diberanokkan pada tanggal 9+10 march 1993 di hospital private trg!aku x ingat nama ape hosp tu!prvte je yang dia kabo ke aku!hahaha
  • dye ni baek gilaaa!!!gilaaa gilaa baik!!dye ni best friend aku!dlu dye lesbian aku!tapi skrg x boleh dah!huhu
  • she taken by ahmad nazrin bin zulkifli!nazrin putih gillaa!!!burung hantu kot!malam je kuar!sbb tu dye putih!
  • dye kelebihan dye,dye ade lesen P!mst btau P nie!kteorg bangga ade P!kau ade??nan adoo!hahaha
  • dye ni cgu ajar bwk kete aku!bawak latio okay!!latio!disponsorkan oleh dye si jutawan kecik nonet nie!hahaha
  • dye ni spupu si comel lote2 tuu aka matleh!!so scr auto dye nie spupu ipar!hahahah

tu je lahh aku nak btau!malas nak tulis lebih2!kang abis ke rahsia dye aku kuarkan!yang sakit kene cbit aku,bkan kau!kau sdp2 je bace aku yang sakit sekor2!oppss maksud aku sorg2!hahahha...mgaku kekhilafan dri!



sory aku terlebih keterengganuan!almaklumlah x sabar nak jadi anak jati trg!awok2 atas tol!hahah..merapu!



ps:matleh comel lote!hahaha..xdop kaitan!

No comments:

Post a Comment