Tuesday, January 25, 2011

cinta itu buta

amaran:ni post jiwang,sape yang memang tangkap leleh tidak dinasihatkan bace!nanti kau menangis banjir satu kampung sape nak jawab?sape yang nak bertanggungjawab??ketua kampung?ke penghulu daerah?eh,ade ke penghulu daerah!aku bantai!hahahah



CINTA!
ape yang ade ngan cinta nie ek??ramai org yang menjadi mangsa cinta!especially pompuan!ke cinta tu terlalu memabukkan mcm kau teguk 40 botol arak x tdo 44 malam!?eh?mcm tu ke?aku actually pelik,pelik sbb ramai yang jadi korban cinta skrg!

cinta,pls explain kenapa kau terlalu bermaharajalela dalam kalangan couple mouple nie?sila explain skrg sblm aku tampa kau 40 kali!cinta boleh ditampar ke??klu la blh,mmg aku buat!klu boleh halau,aku halau!tapi aku siap sediakan carpet merah lagi klu cinta tu cinta yang terbaek utk aku!haha..jiwang2!


aku tengok skrg ramai la yang bercinta!aku x jeles okay!aku jeles klau yang bercinta tu mr matleh aku!so jangan la korg try dye sbb nt ade kang yang duk icu 35+9 hari!sory,aku garang!tadi aku g telan singa 2 ekor for breakfast!hahahha...tapi kdg2 mcm pelik,sbb dorg mcm x serasi!mcm mne aku tahu??sbb aku tgk!bukan aku main nujum2 k?cbe korang tgk,yang bercinta nie kdg2 kalah yang dh kawen 40 tahun!berpeluk,bercium di public!xke korang rse mcm nak g tampar ulang alik!klu ye pon nak ber romantik cari la tempat yang sesuai skit!jangan la kat public!aku meroyan klu tgk!sbb nanti makian berbunga aku mcm machine gun..haha..harap maaf!


cbe korang tgk,bape ramai baby2 yang comel dorg buang?xterkira okay!kau ingat tu anak kucing nak buang2??ke kau ingat sampah?tu anak kau!aku paling geram and emo klu bab berkaitan baby!sbb baby tu comel!bukan buruk mcm kau;mak2 or bapak2 yang x berperikemanusiaan nie!haish2!geram!emo 39 saat!hahahha..klu la aku dh kawen,mmg aku bela bdak2 tu!ceh,aku suke baby k?tapi klu dh besa tapi degil memang aku hempok kat dinding!penderaan 2 saat!hahaha



then,kebanyakan aku jupe couple2 nie kan,dorg macam x syes ngan relationship tu!aku xtahu la ape sbb!klu aku la kan,once aku couple aku akan syes!sbb aku tahu mcm mne rase sakit ptus cinta!aku xpenah la ptus cinta tahap mati matian!sbb aku couple pon skali,tu pon aku couple main2!haha..sory la derr!aku budak time tu!tapi kau patut syukur,sbb mu je pernah jadi couple aku walaupon x syes!hahah..matleh,i syes ngan u!jangan rsau k?hahaha



aku bukan nak kutuk ke ape kat couple2 yang kurang berkemampuan nie..tapi kdg2 dorg nie terlebih over acting!aku tahu la bf kau tu mat rempit,tapi klu x bangga sgt boleh x?bf kau mat rempit je kot,bkan pelumba moto gp!ni x,jalan slow je,peluk macam bf kau pakai moto gp 1000 cc!over tahu x?naik berbulu mata aku!paham?aku xjeles k??aku cume jeles kalau bf kau pakai bmw z4!matleh aku pakai myvi je..xpe,nt dye dh kaye dye nak beli lambo!kau tahu x lambo tu ape??slow!hahah..time tu mmg aku bagi kau makan asap je k?haha..kejam sangat aku nie..hapee aku peduli!



aku bukan nak salahkan 100% kat dorang nie,,tapi kan pls la berperikemanusiaan skit!actually aku dh lama bengang ble tgk couple2 gni date kat public!aku mmg berbulu 40 inci laa..kelong tahu dop?klu yang bdk skola tu,siap bangga lagi bf ambk naek moto" 1000 cc "tuu..



sebelum makin banyak aku maki kat bdak2 nie,baek aku stop post nie..bkn sbb aku bnci or pandang rendah kat org tapi tuu la..mcm mne aku x hot!so janganla kite gadaikan maruah as pompuan kat laki2 yang x gne mcm nie..and pada mase yang same aku pon doa bia aku x buta kerana cinta!aku xnak mcm tuu!!org seme ckp cinta itu buta!aku nak tuka ayat tu!aku nak cinta itu rabun je!sbb kalau rabun,bile pakai lens or spec at least dye nmpak!nmpak jgak kslahan dri!klu dh buta nak nmpak ape??xnmpak pape!haha..bagus xperibahasa aku!?


ps:i love you matleh comel lote walaupon abang aina kate awak mcm matleh,tpi matleh hudoh!hahaha..kesok kjap saya!hahaha

No comments:

Post a Comment