Tuesday, January 25, 2011

sleepover yang best tahap hebat!

i'm not sure bape hari bulan aritu kteorg ade wat sleepover kat umah kerabat raja aka amim..dye kalau buat something mmg suke last minute!petang2 time kuar tu jugak dye btau nak buat!aku mcm err!!dah la bengang ngan lesen yang x siap2!aku xtahu la psm tu gne teknologi ape yang lembap nak mampus sangat!aku dh la smgt x patut nak drve nie!hahahaha



dengan penuh kesyukuran mak aku lepas aku g!aku pon happy la kan??tapi xde lah melompat mcm bulan jatuh ke riba!kaitan??suke hati aku la nak bagi peribahasa ape!blog aku!kasar nye aku!hahaha..hapee aku peduli kan?then g lah umah sorfina petang ala2 nak maghrib tuu!kol 7 lebih sampai umah!mandi2,lepak2,galok2!suke je keje!kejung rahang aku!hahaha..



lepas makan seme kat ks,kteorg pon g lahh ambk si faiq aka bf lama aku!jalan g tmpat tuit dye tu mcm err,,aku takut okay!tapi ttp area mak chili!aku x penah terpkir pon ade jgak org buat tuit kwsn mcm tuu!haish2..seram2!klu aku,,mmg aku xnak dah!cabul mlut!hahaha



then balik dlm kol 10++...ye lah kan.take time nak balik!amim bkan pelumba!xkan bdak faiq tu kuar kol 10,kol 10.01 dah smpai umah!xlogik derr!time dlm kete tu aku galok2 gak ahh ngn si faiq nie,,bf lama tuu!!mst la nak ckp jgak!gilaa pale aku ayat ngan budak f2!hahha...gurauan semata2!





malam tu,xde la malam sgt!kol 2 malam ke??tu dah pagi wahai fara!haha..aku still ngan laptop aku!pkir nak buat new post,menuggu idea yang tdk kunjung tbe aku layan fb jap!si aina ngn laptop amim,aisya ngan hp dye,amim ngn i touch dye lah!aku dah x heran dh time tu!dgn bengang nye laen,ngn idea nye yang xnak datang laen!otak aku beku time tu!syes!hahahha




tbe2,amim byi..ble nak tgk movie?aku pon mcm err,,blog aku xsiap lagi!omgg!then dye bagi masa,aku pon cepatkan lah siap!siap2 sme g blik faiq sbb tgk movie blik tu,blik amim x muat nak tampung 4 org bdak remaja!remaja okayy!!still remaja smpai umo 40 tahun pon..hahahha




lps siap tgk movie seme tu,actually aku xtgk pon!haha..aku x heran pon ngn movie tu!aku still lagi bercinta ngn laptop!last2 abis gtu jee..then pye la x nak tdo sme sbuk  berangan!aisya berangan ngan baby junho,aina berangan ngan adik mok wan,amim aku tlg berangankan!hahaha..actually aku pon berangan gak!tapi aku berangan xde la extreme mcm aina!haha..kteorg berangan siap bergilir okay!bergilir!hahaha..mule2 aina,then amim,then aisyaa!last2 baru aku!xpe aku redha aku lambat!haha..aku x gatal lagi nak kawen awl2!matleh xnak lagi!hahahha



masa berangan tu la best gilaaa!hahaha..gila la pale sorg2..aina ngn lawaknya,aku just suke je!haha..berangan yang xlogik plak tuu..aisya berangan nak kawen ngn junho and stay there!even kawen pon nak kat korea!kau gilaa ke syaa?ade ke masjid kat sane?haha..nme pon berangan kan,so layan je lahh!siap berangan nak naek private jet la ape lah!aku pon layan je lah!nama pon kakak ipar yang baek kan??hahaha..



aku pye berangan xleh blah ouhh!!nak g belaka nie..amim siap suh plih tema gold!okay2,aku plih mim klu matleh x bantah!dye tu pakai la wane ape pon,ttp lawa!matleh kang!hahha..amim siap nak balik kjap dr honeymoon semata2 aku kwen!hahah.xke gilaa tu!!tp malang x berbau,amim and aisya btau matleh xnak pindah lps kawen!dye nak stay stu jee..huhu..aku xnk!nt xleh nak over romantik!ahahha



genap pada pkol 4.36,aisya dgr something yang mencurigakan lagi menakutkan!aku time tu tgh on9,kejut gak ahh ble dye sound mcm tu!aku pon takut actually,trus off laptop!trus g baring sbelah dye,,,tapi kan kteorg still dgr lagi byi nye!byi mcm pompuan menjerit!seriau gak aku!tapi aku wat derk je lahh!klu aku takut,nt aisya makin takut!yg xleh blah dye assume byi tu ayam!ayam ape pagi2 buta kol 4 pagi mek!ahahha.utk xnak dgr byi tu,aku pon sembang2 je la ngn aisya!buat mcm nothing happen!aina ngan amim keroh2 dh!padahal dorg la yang smgt skali xnak tdo!haish2



so dgn jayanya kteorg x tdo!hahah..xtdo okayy!seharian!boleh meletup mata aku klu hari2 mcm tu!hahaha..pagi tu bru la kteorg sedar yang hari tu hari jumaat!thats mean semalam kteorg kene kacau pada malam jumaat!omg!baru la aku ngn aisya melompat ats katil!hahahha..malu2!tapi  xpelahh,,aku ngaku aku takut okay!pengakuan yang jujur!




tu je stry aku pasal sleepover kat umah amim!bst gilaa!!madhi,kau rugi x join!syes aku kabo!


ps:matleh comel lote!geram tgk gamba dye tgh tdo dlm kete!!hahahah

No comments:

Post a Comment