Monday, January 17, 2011

menghilangkan rindu

fun kuar lepak tadi!non stop suke!hahahhaha...first kuar g casa limbong nk ambk baju kurung amim,pgy2 amim xpuas hati ape ntah,so dorg suh tggu sejam!!aku lapar okay!kebulur!nak tggu satu jam tanpa hala tuju mmg myakitkan hati.,,so kteorg pon decide la nak g makan!yummy2!of course la kmn station kan?tmpat fav tuu,,,and tnpa djangka jupe naj plak kat stu...naj semakin kurus!jealous!hehehe..then,kteorg makan la dgn senang hati riang gembira d situ!!madhi ntah pape xtahu nak makan ape,,so aku nie pon suggest la makan nasi goreng with drummet!tu makanan scd fav aku if pgy stu!aisya plak ntah ape pnyakit g order makanan yg same ngn aku!air pon sme jugak!coco lava!ahahaha..tapi sdikit hampa la kan sbb air dye x ssdap slalu..arini rse air tu pahit!terlebih kopi,,xpe2 myb smlam ade bagian kopi free kot!hahha..suke hati je andaian aku!amim makan mee tomyam klu x slap and air dye of course la bubble milo!tomyam dye pye lah pedas nak mati!hahaha..klu aku,xleh telan dah!!lps makan seme2,then kteorg pon g la ambk baju balik..siap2 ambk baju,trus xde idea nak g mane!so ddk la kat depan casa limbong around 15 mnit!lama tu okay!aku pye idea meh la g pantai sbb si madhi nie nak sgt ambk gambar!tapi idea itu dreject dgn lajunya oleh amim!dye kate nak hujan la ape lah!haish2,cerewet!haahha..amim pon stat drve blik umah dye sbb dye ade hajat yang tersmpan kemas di hati..hahahha..then balik la kteorg ke umah dye,,lgpon aku mmg nak g pon umah dye sbb ayah ku and mama po dh byi lama x nmpak aku menapak di umah dorg!tapi sblm tu,amim bwk aku g kdai cj!hehhe..dye tahu kot dah lama aku x g sumbangkan duit kat kdai tu semata2 nak beli aiskrim rm1!tapi cj xde!hampa..jangan rsau syaa,faa xkan curang ngn matleh!g sekadar melawat je if cj ade ke x..hhahaha..lps amim qada hajat,smbahyang asar kteorg pon g pasar malam!and pasar malam hari nie menghampakan!sbb banyak lagi gerai xbukak!haish2..hancur!so kteorg pon balik la dgn tangan yang x berapa kosong,dapat la apam balik rm3 and air coconut shake satu sorg!balik dgn riang gembira..hahaha..mcm bdak2 skola tadika!hahaha..ade aku ksh?hahaha


jom kenal dorg!



amim!bdak paling cerewet hari nie!hahaha..jangan marah ye mim!



aisya!!adik ipar!hehehhe..dye belanja harini..thanks syaa!



madhi!dye lah rocker pada hari nie,,,sbb suare dye mcm kene sumpah!hahha..rock gle!hahaha




ni la budak2 yang berjaya buat aku ketawa terbahak2!mcm la selama ni aku xpenah suke kan?gedik!hahaha




ps:tertekan sbb amim tjuk gamba matleh paling latest!comel la awk matleh!

No comments:

Post a Comment